افتخارم بسیجی بودن است
ارتباط مسئولین اتحادیه با واحدهای صنفی شهرستان
افتخارم بسیجی بودن است
نوشته شده توسط مهدی باقری شیروان در ساعت 23:45

بسیجیان دلباختگان حقیقت و خودباختگان فضیلت، اصیل ترین سپاه نور و روشن ترین پگاه سرور هستند که ریشه روشنایی را در دل قویترین سپاه شب کاشته اند و پرچم نور را بر تارک رفیع دنیای تیره و تار برافراشته اند.

آنگاه که آذرخش اولین شمشیر استکبار، فریاد سرخ رگهای استضعاف را بر سینه سیاه آسمان پاشید، این بسیج بود که از حلقوم او فریاد کشید و بر بیداد خروشید و آنگاه که دست بیداد قابیل اولین ستمگر تاریخ، نخستین قطره سیاه مرگ را در کام هابیل اولین ستمدیده تاریخ چکاند و نخستین  قطره سرخ خون مظلوم بر خاک ریخت این بسیجیان بودند که با هابلیان آمیختند و در جبهه ای به وسعت زمین و فرصت زمان با قابلیان در افتادند.

آنگاه که محمد(ص) آخرین پیام آور آسمان بت ها را شکست و غل زنجیر های اسارت را از هم گسست، این بسیج بود که با شوق و اشتیاق شهد کلامش را نوشید و زمزمه آزادی را از زمزم پیامش نوش جان کرد.

بسیج در رکاب علی(ع) پیکار کرد و با بلال شکنجه شد و به همراه ابوذر در خاک حق زهر غربت نوشید، و با میثم تمار سردار بسیجیان سرود سروری سر داد.

با علی(ع) تنهایی را دردمندانه نالید، با حسن(ع) در بی وفایی یاران ناپایدار گریست و با حسین(ع) در رکاب یاران وفادار خون خود را ایثار کرد.

همه جا پا به پای ستمدیدگان بر دشت های تشنه ارزشها بارید و در جای جای کویر تاریخ جوانه های جوانمردی و شکوفه های شادی رویانید.

و چون کاروان به جبهه های روان شدند و صخره ها را زیر گامهایشان نرم کردند و سنگ های سخت را به سخره گرفتند، چون آشیان در آسمان داشتند و آشیانه  ی دنیا برایشان تنگ بود اما در برابر دشمن سر خم نکردند و به شقایق ها شوق شکفتن آموختند.

و آنگاه که کبوتر سپیده بال بر عقاب خونین بال جنگ چیرگی یافت، شعله های جنگ خاموش شد و رگبار تفنگ از خروش افتاد و از ساقه گل رویید: باز بسیج بود که پیشاپیش همه با قلم و کتاب در دست ، در جهاد سبز سازندگی شرکت کرد.

بسیج  بغض فرو خورده و ندای رنج دیدگان زمین و دلدادگان زمان است که بذر مقاومت را در دلها کاشته است.

 سلام و صلوات خدا بر شهیدان بسیج و درود و برکات او بر زنان و مردانی که سنگر آنان را همچنان پاس داشته اند.

این روزها بر همه آنان و رهبر بسیجیان مبارکباد.

امید که پرچم ولایتمداری بسیجی همیشه در اهتزاز باشد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: